onsdag 2. juni 2010

Streik

I dag var ikke jeg på skolen siden det var streik. Det var jeg egentlig litt glad for, men jeg håper det ikke blir langvarig streik fordi jeg vil ikke si farvel til klassen min allerede nå. Men i dag ringte Lisa og spurte om jeg ville være med henne, og jeg sa ja som vanlig. Jeg tok på meg ytterklær og løp bort til henne. Hun er jo min nabo, og bestevenn, derfor er vi så mye med hverandre. Når jeg var hos Lisa spilte vi playstation 3. Etter en stund fikk jeg hikke, og vi gikk ned på kjøkkene sånn at jeg fikk litt drikke :) Da klokken var halv fire gikk jeg hjem for å se om vi skulle spise, men vi hadde ikke kjøpt middag så derfor dro meg og pappa ut for å kjøpe det. Nå har jeg akkurat spist vafler og drukket kakao hos farmor :)

3 kommentarer:

Regina sa...

Hei, igjen, Madam Penny.
Tenk at det ble streik på skolen din! Kan tenke meg at det var både litt kjekt og litt trist. Det er jo greitt å ha fri når det er fint vær, men samtidig så forstår jeg godt at du savner klassen din.

Jeg er pensjonist nå, men jammen savner jeg alle klassene mine av og til! Så kan du gjette hva jeg har jobbet med i mange, mange år.

Jeg håper du får fine forsommerdager framover, og en flott ferie om en stund. Og nå har jeg forstått hvem som er du, og hvem som er kusinen din. Du er heldig som har kusiner og en snill farmor med vafler og kakao i nærheten.

Hilsen fra Regina.

Madam Penny sa...

Nå har vi jo begynt igjen på skolen, så jeg slapp å si farvel til klassen min for tidlig. Takk, håper du også får fine sommerdager og forsommerdager. Ja jeg er heldig som har kusiner og en snill farmor :)

Sofie sa...

Hei charlotte jeg er sofie fra klassen din
er fast leser!