torsdag 20. mai 2010

Vel overstått


På 17. mai våknet jeg tidlig. Jeg spiste også tok jeg på bunaden. Etter en liten stund skulle vi kjøre til byen, men pappa sin bil virket ikke. Bilen var tydeligvis tom for batteri, så derfor lånte vi farfar sin bil. Da vi kom til byen så vi på toget, det var ganske gøy! Etter det gikk vi i bodene og kjøpte forskjellige ting og mat. Men etter at vi hadde vært der en stund måtte vi dra til en skole  fordi lillebroen min skulle spille i korpset der. Når han var ferdig var bodene åpnet, og vi kjøpte kake og brus.Når vi var ferdig å spise gikk vi ned til Peppes Pizza og bestillte pizza, også kjørte vi hjem for å spise den. Da jeg holdt på å spise ringte Lisa (bestevennen min) og spurte om hun kunne være med meg og jeg sa ja. Da hun kom bort til meg lekte vi med hunden Silja som vi passet. Når Lisa gikk hjem gikk jeg bort for å være med kusinen min Maria. Men når mine andre kusiner kom hjem fra byen var jeg med de. Først lekte jeg og Jasmin (kusinen min) med en ballong ute, men så fløy ballongen over til naboen min Lisa, og Jasmin fant den ikke. Etter det var jeg med Christine (min andre kusine) og vi spilte badmington.

2 kommentarer:

Regina sa...

Hei, igjen.
Du har hatt en flott og innholdsrik 17. mai-feiring, med alt som hører til. Vi er heldige som bor i dette flotte landet, og får lov til å feire en slik strålende dag hvert år. For dagen er alltid strålende, selv om det regner. Enig? Må også si at du er veldig pen i bunaden din.

Jeg liker pusen din svært godt. Den er knallsøt! Jeg er så glad i katter. Akkurat nå er jeg "fostermor" til min sønns pus, for han var så uheldig å miste huset sitt i brann på den 17. mai i fjor.(Så det var en nokså annerledes 17. mai for oss!) Pusen kunne ikke bo i den leiligheten han fikk etter brannen. Men nå er huset snart ferdig oppigjenbygt. Tror du pusen vil flytte hjem da?

Lykke til videre med bloggen din. Du er veldig flink!

Hilsen Regina

Madam Penny sa...

Ja vi er heldige som bor i dette landet :)

Hun i bundaden er ikke meg, men kusinen min Jasmin, men jaja jeg burde jo egentlig skrevet hvem det var da :)

Visst du trykker på eldre innlegg er det noen innlegg der jeg har bilder av meg :)

Takk for at du liker katten min og ja jeg tror katten vil flytte hjem da, men katten har det sikkert fint hos deg også da :)