søndag 14. mars 2010

Søndag

I dag har jeg vært med Lisa og lekt med Penny. Jeg ringte til Lisa i 2 tiden. Vi avtalte at jeg skulle komme bort til henne. Når Lisa var ferdig med middagen gikk vi til meg. Når vi kom til meg var det min tur til å spise middag. Etter at jeg hadde spist tok vi Penny ut. Men tidligere i dag var jeg med kusinen min. Hun hadde overnattet. Vi hadde også Penny ute litt.

 Det var kjempeslitsomt fordi hun klatret opp i et sypress tre i hagen, og fikk seg ikke ned. Derfor måtte jeg få henne ned. Etterpå løp hun ut av hagen. Og kusinen min og jeg løp etter. Så snudde Penny, og løp opp i hagen igjen. I hagen klatret hun oppi naboen sitt tre. Jeg prøvde og ta henne før hun klatret opp i det, men det var så dyp snø at jeg klarte det ikke:(  Så hoppet Penny opp på taket til boden. Og etterpå på terrassen. Jeg løp for å si det til mamma så mamma åpnet døren til terrassen og Penny løp inn. Puh, endelig! Men jeg kan trygt si at jeg har hatt en fin dag.

Ingen kommentarer: